Reklamációs folyamat
Mikor hibás egy tapéta és milyen esetben vesszük vissza?
1. LÉPÉS:
Mindig vizsgálja meg a megvásárolt tekercset mielőtt bármit is kezdene vele! Több tekercs esetén kérjük ellenőrizze, hogy minden tekercs azonos LOT/BATCH számmal rendelkezzen.
Ha bármilyen foltot, csíkot, színbéli eltérést (lsd. fotók) talál rajta vegye fel velünk a kapcsolatot.
2. LÉPÉS:
Reklamáció érvényesítéséhez az alábbiakra van szükség:
- A vásárolt termék részletes adata, valamint a jelentkező hiba pontos leírása
- A termék vásárlásának időpontja és annak pontos helye (webáruházból való rendelés esetén a vásárlás visszaigazolásáról Önnek küldött email-ünk,
amennyiben ez az Ön számára még elérhető
email fiókjában)
- Bizonyító értékű fényképek vagy videó készítése és csatolása az írásos garanciaigény beadásakor (a teljes tekercsekről készüljön a fotó, illetve több
tekercs esetén az összes tekercs szerepeljen a
képen címkéjével együtt)
- A tapétatekercs címkéje a tapéta azonosításához
- Amennyiben készült számla, azt is mellékelni kell
Juhász Réka egyéni vállalkozó fenntartja magának a jogot, hogy a benyújtott reklamációt megvizsgálja és továbbítsa a termék gyártója felé, aki az esetet felülvizsgálja és elbírálja. Amennyiben a reklamáció jogosnak bizonyul, akkor a Juhász Réka egyéni vállalkozó a vásárló döntése alapján vagy visszatéríti a vételárat, vagy a hibás terméket újra cseréli.
Az árucikkek cseréje:
Ha az Ön által vásárolt árucikk valóban hibásnak bizonyul a garanciális igény írásos beadását követő felülvizsgálat során, akkor a Juhász Réka ev. díjmentesen kicseréli a terméket.
Ha a tapétát elkezdték felhelyezni a falra és az esetleges termékhiba csak ekkor volt észrevehető, a garanciális igény és a csere csak abban az esetben érvényesíthető, ha:
• maximum 3 csík, azaz 1 tekercs került leszabásra és felhelyezésre
• a hiba észlelése után azonnal abbahagyták a tapétázást
• írásban, fényképeket is mellékelve továbbításra került a Termékreklamációs adatlap a www.tapetaeger.hu webáruház valamely e-mail címére
• a gyártó felülvizsgálata során kiderül, hogy a kárigény helytáll
• a nem felhasznált tekercsek eredeti csomagolásban és épségben visszakerültek a www.tapetaeger.hu webáruház raktárába vagy kiállítótermei egyikébe.
A termék kiszállítása során keletkezett sérülések felülvizsgálatához kérjük írásos formában továbbítsa:
• a futárszolgálat által készített jegyzőkönyv másolata
• a kitöltött Termékreklamációs adatlap
• bizonyító értékkel bíró fényképek